Proje Yönetim Sistemi

Proje Yönetim Sistemi

13 Ağustos 2012 3 dk

NOVA’da, müşterilerimizden gelen her bir çeviri talebi “proje” olarak adlandırılır. Proje olarak adlandırmış olduğumuz bu görevler, 1 sayfadan 10 binlerce sayfaya kadar değişebilmektedir. Şirketimizde projelerin takibinin kolaylaştırılması anlamında her bir projeye bir “proje takip numarası” verilir ve bizimle, projeyle ilgili tüm diyaloglarınızda bu proje numarası kullanılır. Çeviri kalite standardının sağlanması anlamında, işimizin doğası gereği, projenin sayfa sayısına bakılmaksızın, tüm projeler benzeri bir süreç döngüsüne sahiptir. Bu süreç döngüsü genelde aşağıdaki şekilde özetlenebilir:

  • Müşteri tarafından projenin tarafımıza iletilmesi (genellikle elektronik formatta)
  • Proje Yöneticisi tarafından projenin incelenmesi
  • Projenin konusunda uygun kaynak, materyal ve hizmetlerin belirlenmesi
  • Projenin en uygun dil uzmanımız tarafından çevrilmesi
  • Alanında uzman başka bir dil uzmanı tarafından ikinci okumanın yapılması
  • Hedef dilin Türkçe olmaması durumunda, ilgili dildeki “native” kişi tarafından çevirinin son kontrolü
  • Formatlama ve grafik kontrolleri
  • Teslimat

Bizler NOVA’da, bu süreç döngüsünün en iyi şekilde yönetilmesi için kendi geliştirmiş olduğumuz web tabanlı bir yönetim sistemi kullanmaktayız. Bu sistemimize kısa PMS adını vermekteyiz. PMS sayesinde müşterilerimizin sisteme kayıtları bir defaya mahsus olarak yapılmakta ve gelecekteki projeleri için bir müşteri kartı oluşturulmaktadır. Kurumsal veya Bireysel ayrımı yapmaksızın, müşterilerimizin tüm proje geçmişlerine bu sistemimiz üzerinden erişebilmekteyiz. Dolayısıyla müşterilerin NOVA’ya göndermiş oldukları tüm çeviri projelerinin kusursuz bir takibi sağlanabilmektedir.

PMS’nin Avantajları Neler?
PMS’nin bir çok yönden avantajları bulunmaktadır. Müşteri tarafında, projenin bir numara ile takip edilebiliyor olma özgürlüğü sunulabilmektedir. Hangi proje koordinatörü ile proje yürüttüğünüze bakılmaksızın, proje numaranızı herhangi bir proje koordinatörümüze verdiğinizde, ilgili koordinatör arkadaşımız sistem üzerinden bu proje takip numarası sayesinde tüm süreç geçmişinizi görüntüleyebilmekte ve size sürecin her adımıyla ilgili ayrıntılı bir bilgi sunabilmektedir.

Çevirmen tarafında ise, sistemimize kayıtlı her bir çevirmenin bugüne kadar gerçekleştirmiş olduğu projeler listelenebilmektedir. Bu anlamda hem çevirmenlerimize ilişkin istatistiki bilgiler edinme (proje sayısı, uzman alanı istatistikleri, beğeni sayısı, şikayet sayısı vb.) hem de çevirmene ilişkin geçmiş bilgisine sahip olma anlamında yararlı olmaktadır. Daha sonra bu sistem üzerinden, yalnızca belirlenmiş olan kalite standartlarımıza erişebilen çevirmenlerimizle işbirliği yapıyoruz.

novanovanovanovanova

Google 4,9 / 5
müşteri puanı

Kurum ve kuruluşların profesyonel çeviri ihtiyaçları konusunda yıllardır Türkiye'nin #1 numarası olmaya devam ediyoruz. Siz de bizimle çalışarak markanıza değer katabilirsiniz.

20

Yıllık Tecrübe

50+

dil çifti

100K+

proje / yıl

250+

Çevirmen